piątek, 7 marca 2014

Być poczatkującym


Wcale nie jest łatwo, patrzysz na zdjęcia dziewczyn z płaskim brzuchem ,na fit inspiracje i myślisz sobie: też chce tak wyglądać.
No niestety muszę Cię zmartwić, nie będziesz wyglądać, tak jak one.
Dlaczego, a no dlatego, że masz inna budowę ciała, co nie oznacza, że nie możesz mieć super wysportowanej sylwetki, umięśnionego i pięknie wyrzeźbionego ciała. Musisz pracować nad sobą, swoją wytrwałością, wytrzymałością , nauczyć się pokonywać własne słabości i przekraczać granice wytrzymałości.
Uczyć się poprawnej techniki po szczególnych ćwiczeń,oddychania w trakcie ćwiczeń.



Gdy zaczęłam ćwiczyć popełniłam podstawowy błąd, rzuciłam się na głęboka wodę
.Zaczęłam treningi z Zuzą (jest Ona niesamowita, ma piękne ciało i jest prze sympatyczna), jej treningi ZWOWy są krótkie i intensywne.
Po kilku treningach powiedziałam sobie: w nosie, to mam nie ćwiczę ! W trakcie, gdy ona robiła w ciągu 10 minut 4 rundy ja robiłam dopiero 2gą rundę, Ona robiła 20te powtórzenie ćwiczenia ja dopiero 10te. Po ćwiczeniach czułam wielki niedosyt, usiadłam na spokojnie i zaczęłam analizować i myśleć, co zrobić, żeby wykonać ćwiczenia jak należy.
Wzięłam kartkę i, po prostu spisałam ZWOW, który danego dnia miałam ćwiczyć, spisałam jakie ćwiczenia, ile powtórzeń i, ile serii, nie patrzyłam na jej czas. Ważne było, że wykonałam taka sama ilość powtórzeń, z czasem osiągnę taki sam czas jak ona, a, kto wie może i będę lepsza od niej :)

Jeśli chcesz tutaj  znajdziesz rozpiski i podział treningów Zuzki :)

Nie poddawaj się , znajdź w sobie siłę do działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz