poniedziałek, 31 marca 2014

Rewolucja czy jednak nie?... Czyli cukierkowy odwyk.

Witaj :)
Jak wprowadzić zdrowy jadłospis, aktywność fizyczną i ułożyć plan dnia.?
Jest na to kilka sposobów, warto się nad nimi zastanowić i wybrać odpowiedni dla siebie. Dlaczego jest to ważne, a no dlatego, że źle wprowadzony plan może Cię zniechęcić.

Zmiany możesz wprowadzić rewolucyjnie, czyli od razu wszystko zmieniać, rzucić cukier, rzucić fast-food,  przestać podjadać, zamienić cukierki i ciastka na owoce lub koktajle,  pożegnać się z leniem który w nas siedzi.
Jest to trudna rzecz, ponieważ nagle żegnasz się z dawnym życiem, a zaczynasz zupełnie nowe, organizm dostaje "kopa"  przechodzisz na cukrowy odwyk :)

źródło

Cukierkowy odwyk możesz  zaczynać stopniowo, tutaj znajdziesz kilka opisanych metod. Na pewno znajdziesz tam odpowiednią dla siebie, ja zaczynałam od "weekendowej"  przez pierwszy miesiąc pozwalałam sobie na mała słodkość cukierka  lub ciasteczko.akurat był grudzien wiec całkowity odwyk zaczęłam z Nowym rokiem ( fajnie mi się to ułożyło w czasie ) .

Kiedy już całkowicie zrezygnujesz ze słodyczy, pamiętaj, aby stosować zamienniki, bo nie chodzi tu o to aby zapomnieć o tym, że istnieje słodki smak. Możesz sama robić domową czekoladę, bułeczki z rodzynkami i  wiele innych zamienników.
Oto kilka z nich klikklik klik :D Więcej przepisów znajdziesz u Natali , Gosi lub na SFD
O pozytywnych zmianach jakie zauważyłam u siebie po odstawieniu cuksów napisze w kolejnym poście.

 Zapraszam serdecznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz