Zalety "cukierkowego odwyku"

Witaj,
Dziś moje prywatne odczucia i zalety jakie dostrzegam w trakcie "cukierkowego odwyku " :)

Wiadomo nie jest łatwo odstawić nagle wszelkie kupne cukierki, ciasteczka, batony itp., ale warto próbować padniesz na kolana nie raz, ale trzeba wstać i walczyć dalej


źródło


Próbowałam metod jakie wymieniała u siebie Natalia, na początku była metoda weekendowa, czyli małe co nieco tylko w weekend, a następnie totalnie zrezygnowałam, z kupna słodyczy.
Oczywiście, stosowałam domowe zamienniki -jest to super sprawa, bo możesz nauczyć się wielu nowych rzeczy, no, ale nie o tym ma być ten post :) . Ponieważ bez słodyczy minął w pełni dopiero 3 miesiąc, to krótki czas, ale dostrzegam już kilka zalet, dopiero uczę się obserwować i słuchać swojego ciała.

Zalety i pozytywy jakie dostrzegłam u siebie :
  • mniej bolesne miesiączki,
  • brak nagłych napadów głodu i zachcianek typu "coś bym zjadła"
  • brak nagłych napadów złości i nagłych zmian nastroju (czasami były one zupełnie bez powodu)
  • nie czuje się ciężko
  • nie jestem non stop spuchnięta (nie licząc co miesięcznego lekkiego opuchnięcie w trakcie cyklu :) )
  • wypijam więcej wody a nie gazowanych kolorowych napojów,
  • lepsze samopoczucie
Wiem , może wydawać się to niewiele, ale dla mnie to spora zmiana na lepsze, małymi krokami dojde do postawionego sobie celu, osiągnę go, a następnie pojawią się nowe wyzwania dzięki, którym będę się spełniała i czuła jeszcze bardziej szczęśliwą :)

Pozdrawiam :) :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.