START!!!

Cześć,
Jak widzisz po tytule, zaczyna się moja droga, zaczęłam wszystko od nowa. Nie było mi łatwo ale się pozbierałam i od kilku dni mam nowa dietę, za inwestowałam w hantle, mate i strój (konkretniej mówiąc sportowy stanik). Znalazłam trening obwodowy -czyli taki dla początkujących, więcej na temat treningu siłowego przeczytasz u Natalii klik :-)
Niestety nie będzie na razie recenzji z treningu 30 days fat burning, ponieważ mój sprzęcik blokuje mi film, nie wiem czemu  :-[
W najbliższym czasie postaram się zrobić ładny wpis mojego planu treningowego :-)

Tak więc, zaczynam swoja drogę z wymiarami :
Waga 76 kg
% tłuszczu około 36
Biust 90
Talia 84
Pas 95
Biodra 110
Udo prawe 65
Udo lewe 65

Raz w miesiącu będę akutalizowała wymiary :-) . Przede mną długa drga ale jest to przyjemność, która zaprowadzi mnie do celu. Ćwiczenia i zdrowe odżywianie pomogą mi odzyskać pewność siebie, oraz zyskać wymarzoną sylwetkę. Jednak gdy to osiągnę nie będzie to koniec mojej drogi, będzie to tylko koniec pewnego etapu, wstęp do następnego rozdziału :-)

Pozdrawiam Cię serdecznie :-*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.