poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Kiedy wszystko idzie źle...

W życiu są momenty kiedy chce się powiedzieć 'DOŚĆ!" , kiedy wszystko jest przeciw nam i idzie źle, kiedy są nawet najmniejszy plan nie może się realizować tak jak my tego chcemy...
Co wtedy? Poddać się i pozwolić by wszystko toczyło się byle jak, byle minęło? Czy poddać się i powiedzieć sobie "mam to gdzieś "?
Oczywiście że NIE! , Nie możemy pozwalać by przeciwności odebrały nam nasze marzenia, naszą siłę i nasze nadzieje.
Mamy detrminację i musimy walczyć, sama jestem przykładem wielu nie powodzeń , nie tylko w kwestii fizycznej aktywności i zdrowego stylu życia, ale również w kwestii życia osobistego.
Odniosłam wiele porażek jako matka i narzeczona.
Chodzi o przeciwności losu , o nagłe "niespodzianki" nie zawsze przyjemne sprawiane przez los, co zrobić gdy Twoje plany krzyżują się i ni jak nie idzie ich wyprostować??
Moim sposobem jest przeczekanie ale nie takie bierne że niech się dzieje co chce, tylko działam ale na innym polu w inny sposób. Jak to mówią: wywalą mnie drzwiami, a i tak wejdę oknem.
Oto przykład z życia mojego wzięty: rozpoczęłam plan treningowy obwodowy, z SFD, plan przygotowany na 8 tygodni, po 3 tygodniach wypadała planowana wizyta u dentysty, niby nic kontrola a tu nagle okazuje się że to co tak dokuczało to nie wychodząca ósemka tylko chora siódemka :(
Konieczne usunięcie chirurgiczne :(. zakaz ćwiczeń przez okres 2 tygodni po czym tylko lekka aktywność, nie ma mowy o treningu siłowym. No i jak tu się nie wkurzać, zaczęty plan którego nie mogę wykończyć, zero aktywności takiej jak lubię, myślę sobie "szlag by to trafił"  no nic trudno poczekam i zacznę od nowa. Cóż robiłam zamiast ćwiczeń?
Otóż w  czasie który miałam zaplanowany na ćwiczenia nadrobiłam czytanie Książek, ponieważ uwielbiam czytać, nadrobiłam wszelkie zaległości :)

Jaki ma być morał z tego posta?
 Chciała bym Ci uświadomić że nie ma się co załamywać, że nie można czegoś zrobić/ dokończyć. Zamiast załamywać się usiąść i zastanów się co możesz zrobić innego, gdzie masz braki i zaległości które możesz nadrobić. Jeśli plany się krzyżują pomyśl a nie załamuj ręce,  nie poddawaj się negatywnym myślą.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz