wtorek, 2 września 2014

Nowe wyzwania :)

Witaj :)
Wakacji czas się skończył , zaczynamy wkraczać w jesień, często szarą burą i depresyjną.. ale nie dla nas!! My się nie damy :)

Bardzo podoba mi się pomysł z planem 101 w 1001 możecie o niem przeczytać na blogu Natalii klik :)
Sama nie mam stworzonej takiej listy ponieważ nie umiem zebrać na to myśli i nie pozwala mi na to ciągłe  przenoszenie się, tak tak znów się prze prowadziłam do Holandii a za tydzień znów będę już w Irlandii. Na jak długo nie wiem :). w związku z tym nie mogę na razie sobie ułożyć wszystkiego jak bym chciała, ale robię krótsze listy, zbieram kilka punktów np. na 3 miesiące i staram się je realizować. Warto aby to były przemyślane realne cele, bo jeśli wyznaczysz sobie coś czego realnie nie jesteś w stanie osiągnąć to załamiesz się i poddasz się, upadnie Twoja motywacja, a my tego nie chcemy :)

Pamiętaj Przemyśl dokładnie swoje cele, nie zmieniaj ich co tydzień, zrób swoja własna listę  tak jak ja np na 3 lub 4 miesiące, jeśli możesz stwórz projekt 101 w 1001. Ważne abyś naprawdę dążyła do realizacji, byś wyznaczała sama sobie granice które będziesz przekraczać, stawiaj sobie wyzwania :)

Gdy będziesz skupiona na pokonywaniu siebie i swoich celach , nawet nie zauważysz kiedy minie Ci czas :)

Miałam wrzucić jakieś motywujące zdjęcie lub hasło , ale wiesz co zażyj sama na stronę
Tutaj, lub tutaj :)

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz