Ciutkę to wszystko zwariowane.

Witaj,
Bardzo dawno mnie nie było na blogu, przyczyniło się do tego kilka spraw, dotyczą one mojego życia osobistego- nie chce się w nie teraz zagłębiać. Generalnie blog był ostatnią rzeczą na którą miałam chęci.
Dziś zastanawiałam się nad tym wszystkim co mnie otacza, do czego dążę, co chce osiągnąć.
Wiecie co po gubiłam się, nie potrafię uporządkować myśli, czasami ta nagonka ze zdrowym odżywianiem , aktywnością fizyczna, trochę to naciągane no bo skoro to modne to trzeba.
Guzik prawda, trzeba to robić dla własnego zdrowia i własnego samo poczucia a nie dlatego że to modne.
Przecież nie każdy musi lubić wyciskacze potu takie jak Insanity, wykonywane 6 dni w tygodniu, nie każdy musi wcinać siemię lniane i robić domowy chleb na zakwasie. Dziewczyny nie oszukujmy się z dnia na dzień tak się nie da.
Jeśli nie rajcuje nas aktywność typu "wyciskacz potu" spróbujmy coś lżejszego, jest tyle zestawów że na bank znajdziesz coś dla siebie.
Nie chcesz ćwiczyć zacznij od zdrowszego jedzenia. Na początek odstaw fast-food, chipsy i np, sklepowe słodycze. Zamień smażone na gotowane, proste małe zmiany, :)
Sama już nie raz przestawałam ćwiczyć , zjadałam jakieś cuksy ze sklepu albo cos tłustego.
Oczywiście że źle się z tym czułam,  bo przecież miałam się zdrowo odżywiać, ale trudno zjadłam i już.
Wiem że mój mężczyzna kocha mnie taka jaka jestem a nie jaką bym była gdyby....
Musze to robić sama dla siebie, pierwszym krokiem do uprządkowania myśli było zrobienie  listy rzeczy które chce osiągnąć,  które są moi celem. Nie jest ona jeszcze w pełni gotowa, nie chce pisać pierwszych z brzegu pomysłów które za miesiąc wydadzą się głupie, ma być to świadomy wybór.
Kolejna rzeczą będzie spisanie punktów: " co pomoże mi osiągnąć cele" ,
Ponieważ ten rok był mega zwariowany,, pełny stresowych sytuacji i nerw nie jestem zadowolona ze swoich postępów, no ale cóż mam jeszcze półtora miesiąca zawsze mogę coś poprawić by móc powiedzieć 'nie wszystko stracone, nie wszystko było złe" :-)
Post długi ale mam nadzieje że docenisz moją szczerość:-) 

Buziaki :-*  :-)

Komentarze

  1. Myślę, że dietę i ćwiczenia należy wybierać pod siebie. Należy słuchać ciałą i obserwować co nam pomaga, a co szkodzi :).
    Zapraszam do siebie na slimsizeme.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.