Sposób na podrażnioną i suchą skórę mamy i dziecka :-)

Cześć :-) ,
Jak sama nazwa bloga wskazuje chce pisać o różnych rzeczach, nie skupiać się tylko na opisywaniu treningów i jedzenia :-) .
Dziś chcę się podzielić swoim sposobem na podrażnioną i wysuszoną Skórę nie tylko moją ale też mojego małego skarba, Natalka ma niecałe dwa latka, wybór kosmetyków do pielęgnacji jest ogromny, niestety ceny niektórych są równie ogromne.
Nigdy nie żałowałam pieniędzy na zakupy dla małej, ale nie dajmy się zwariować, stara prawda jak świat że producenci najwięcej zarabiają na rodzicach.
Mam to szczęście że w mojej ulubionej aptece "moja " pani Monika sama jest mama i wiele prze testowała leków i kosmetyków jej porady zawsze się sprawdzają.
Teoretycznie rzecz ujmując wszelkie kosmetyki dla dzieci są bez szkodliwych substancji które mogą powodować uczulenia i podrażnienia, niestety przekonałam się ze tak nie jest. :-\  .

Kiedy u mojej Natalki skóra stała się szorstka i sucha od razu myślałam o kupnie balsamu z górnej aptecznej półki, zupełnie nie potrzebnie. Musisz mi uwierzyć na słowo pomógł balsam który kosztuje 10 zł, jest to balsam po opalaniu S.O.S dla skóry firmy Ambio, ( nie jest to post sponsorowany). Zawiera dużo składnika łagodząco- nawilżającego czyli D-Panthenolu,oraz witaminy E, nie jest to magiczny balsam bo trzeba było zużyć cała buteleczkę i smarować dwa razy dziennie ale szybko się wchłania i widać różnice już po pierwszych dniach. Wiadomo wyleczenie trwało dłużej  niż dwa dni , ale najważniejsza była ulga że jest coś co działa i nie powoduje pustki w portfelu :-)

Sama też stosowałam balsam na ręce mam pewne problemy skórne które co jakiś czas dają o sobie znać,  sięgam wtedy po ten balsam, nie chce cięgle truć skóry kortyzonem innymi lekami, po Ambio skóra jest nawilżona i nie dokucza mi:-)
Z czystym sumieniem mogę polecić ten balsamik, czasami warto zapytać o tańszy zamiennik lub odpowiednik , bo to że tańsze nie znaczy gorsze :-)

A Ty jakie masz sposoby na podrażnioną i suchą skórę zwłaszcza teraz w okresie zimowym?
Pozdrawiam :-)  :-*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.