Produkty scholl cz.1

Cześć,
Dziś krótka recenzja jednego z produktów marki Scholl, jest to wszystkim znana firma produkująca kosmetyki do stóp.
Recenzja dotyczy Scholl Velvet smooth , jest to elektryczny pilnik do stóp cena około 100 zł w zależności od promocji.

Dostałam ją w prezencie, sama nie chciałam kupić uważałam, że jest za droga:-)
Do rzeczy :-)  zasilana przez 4 baterie-standardowe paluszki, główka obrotowa.
Zadaniem jest wygładzić stopy, usunąć zgrubienia i szorstką skórę, 
pilnik z kryształkami diamentów, wystarcza na około 12 zabiegów, głowica wymienna.
Moim skromnym zdaniem produkt nie jest wart swojej ceny, - ZA DROGI. 
Owszem skóra jest gładka, widać że pilnik ściera naskórek, stopy są miłe w dotyku. Dźwięk jaki wydaje kojarzy mi się z borowaniem u dentysty :-\   jest głośny, przywyczaiłam się do tego...

Takie same efekty uzyskiwałam używając zwykłej 'tarki do stóp' z tą różnicą ze zajmowało mi to ciut więcej czasu i sama wykonywałam ruch :-)
Korzystam z niego ponieważ to prezent , ale  tylko do wyczerpania baterii lub zużycia pilnika, w najbliższym czasie nie mam zamiaru kupować wymiennego wkładu.
Czy jest godny polecenia, hmmmm ....  NIE.

Jeśli masz duży problem z szorstką skóra , zapraszam do kolejnego postu, już wkrótce sposoby na gładkie stopy.


Pozdrawiam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.