Tęsknie za siłowym :-(

Witaj,
W ostatnim czasie żaden trening mi nie odpowiadał, ten za długi, tamten mało dawał wycisk, ten za nudny itp. Wirsz jak to frustruje, zastanawiałam się co źle robie , czemu ciągle wybieram złe programy.
Ciągle coś mnie drażniło, po treningu nie byłam szczęśliwa.
Dziś odkryłam przyczynę- TĘSKNIE ZA SIŁOWYM.
Niesamowite uczucie odkryć swoje "powołanie" , pasje, chce się uczyć wiedzieć więcej i więcej o treningu siłowym, o mieśniach , o tym co się z tym wiąże :-)
Przez moją sytuacje i ciągłe wyjazdy w ostatnim roku, musiałam odpuścić
Moje hantle zostały w domu, nie mogę ich ze soba wozić, i bardzo żałuje bo to siłowy daje mi najwięcej satysfakcji, żelastwo uzależnia:-) . Na siłownie też nie mogę iść bo nie mam opieki do mojej Natalki, a na sale jej nie wpuszczą, mimo że mała naśladuje mnie i ćwiczy ze mną :-)
Nie mogę się doczekać kiedy znów poczuje ich ciężar, i będę zaciskać zęby przy końcowych powtórzeniach.
Niestety będę musiała zacząć od treningu obwodowego, od początku ale to nic, bo kocham te ciężary :-)
A jak jest u Ciebie? Wolisz ciężary czy dywanówke?
Pozdrawiam :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.