Być kobietą...

Co to tak naprawdę znaczy? Być kobietą?
źródło własne
Według stereotypów kobieta powinna nosić spódniczki, sukienki, szpilki, mieć makijaż i lśniące włosy oraz mnóstwo innych cech o których szczerze nie chce mi się pisać.
Mam dosyć stereotypów , mimo że mamy XXI wiek nadal panuje jak ja to nazywam zacofanie w moim mieście.
Prosty przykład na mojej osobie: gdy mowa o aktywności fizycznej każdy pyta co Chodakowska? Ja na to NIE CIĘŻARY, i oczywiście zdziwienie i duże oczy, co jak to przecież to dla facetów, weź się za aerobik!
O nie co to to nie! Kocham ciężary i nie porzucę ich, owszem lubię w wolne dni ćwiczyć z Zuzką lub Fitness Blender , jednak żelastwo uzależnia:-)
Przykład numer dwa: uwielbiam swoje glany, nie znoszę szpilek- czy to znaczy że nie jestem kobieca? Noszę lekki makijaż, torebkę, opinające jeansy, bluzki z dekoltem , biżuterię. Wszystko do pasdowasne do mojego stylu. To że nosze glaniory, nie znaczy że czasami nie lubię być elegancka i sexy :-).  To że obecnie nie znoszę kupować ciuchów to znaczy że nie jestem kobieta?
Myślę o tych stereotypach i mnie coś trafia, kiedy to się skończy.?
Czy dziewczyny upodabniające się do lalki Barbie są kobiece? Czy nosząc glany lub gotyckie stroje mozna być kobiecą? Czy będąc strongwomen można być kobiecą? 
Jak to według was jest? Co to znaczy być kobietą?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.