Liebster Blog Awards #1

Pierwszy raz zostałam nominowana do:-)
 zabawy, dziękuje bardzo Chabrowe wariacje z przyjemnością odpowiem na pytana :-)


1. Jaki jest twój ulubiony tusz do rzęs?
Tusz firmy Miss Sporty żółty-wydłużający i różowy-pogrubiający

2.Ile masz wzrostu?
170

3.Co cię denerwuję gdy jeździsz autobusem?
Ne jeżdże autobusami bo ich nie lubię.

4. Jedna markowa rzecz czy kilka ze zwykłego sklepu lub rynku? Dlaczego?
To zależy od tego ile kosztuje ta markowa rzecz, jeśli w  sklepie widziałam coś podobnego i tańszego to oczywiście kupie tańsze- według mnie tańsze nie znaczy że gorsze:-)

5. Co byś zmieniła w sobie ?
Hmmmm... Pracuje nad tym by zmienić swój charakter, dokładniej mówiąc moją tzw, silną wole:-)  często ulegam pokusą

6. Co byś poradziła osobie bardzo nieśmiałej aby była od ważniejsza?
Powiedziała bym jej żeby spojrzała w lustro, dostrzegła swoje pozytywne cechy i myślała tylko o nich, to pozwoli jej uwierzyć w siebie. Gdy będzie pewna siebie będzie też od ważniejsza :-)

7. Czy wierzysz w przeznaczenie? Dlaczego?
Wierzę, dlatego że dzięki niem poznałam mojego partnera, los chciał bym do niego napisała i od jednego zdania się zaczęła nasza znajomość , poźniej romans i teraz związek :-)

8.Jak wygląda według ciebie kobieta piękna ,idealna?
Nie ma ideału, imponuje mi wiele kobiet, nie tylko wyglądem ale osobowością, np, ZuzkaLight, Natalia -Niebieskoszara, Cassey Ho, Lorna Jane, Chodakowska, Emily Skye i wiele innych, każda ma w sobie coś wyjątkowego.

9. Jak spędzasz  wolny dzień aktywnie czy leniwie?
Nie mam wolnych dni, jestem mamą dwuletniej Natalki, jak wiadomo mamy nie mają wolnego. Jeśli już się zdży wolna chwila czytam książkę.

10. Jaka jest twoja ulubiona sentencja , którą kierujesz się w życiu?
Od niedawna we wszystkim "Never give up! " i stosuje ją w każdej dziedzinie życia jest bardzo uniwersalna:-)

11. Jeśli byłaby możliwość cofnięcia się w czasie co byś zmieniła?
Chyba nic, dzięki temu co się zdarzyło jestem jaka jestem, wiele zrozumiałam i uczę się na własnych błędach :-)

Nominuję:
Różowa Klara
Mama i żona- bajeczny świat
Nieidealna perfekcjonistka
Dziewczyna Informatyka
Kobieta o...
Aktywne życie
Challenge Yourself
Nebeskaa
Niestety nie mogę dodać więcej linków, mój sprzęt odmówił współpracy a z komórki nie da rady, tak wiec zapraszam wszystkich chętnych do zabawy:-)

Oto moje pytania:


  1.  Co Ci pomaga w trudnych dniach, gdy masz chwile załamania?
  2. Jak radzisz sobie z pokusami które czekają na sklepowych półkach?
  3. Co sprawiło że zaczęłaś pisać bloga?
  4. Co myślisz o listach z postanowieniami noworocznymi?
  5. Szklanka w połowie pełna czy połowie pustka?- optymistka czy pesymistka?
  6. Co Cię najbardziej relaksuje?
  7. Jaka była najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś z włosami?
  8. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie umiesz żyć?
  9. Jaki jest Twój ulubiony strój?
  10. Czego się boisz?
  11. Co kochasz?
Pozdrawiam :-)


Komentarze

  1. Dziękuję bardzo za nominację. ;)
    Odpowiedzi znajdą się u mnie na blogu już jutro. Serdecznie zapraszam ! :)
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;-) Raczej nie będę już nominować kolejnych, ale chętnie odpowiem na pytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w walce z pokusami :) ja również walczę ;)
    i dziękuję bardzo za nominację :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) Odpowiem przez weekend

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, mail przez przypadek trafił do Spamu, dopiero dziś go odczytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.