Styczeń w słowach: 2015

Kolejny rok przed nami, jak i wszyscy podjęłam nowe wyzwania, nowe plany i marzenia. Dla większości osób jest to czas postanowień , zaczynają od nowa swoje życie, zaczyna się nowy rozdział życia, czyste kartki które czas zapełnić.
Jestem jedną z tych osób :-) z jedną małą różnicą, dla mnie nowy rozdział zacznie się dopiero gdy wrócę do domu. Dopiero wtedy poczuję że zamykam jedne drzwi a otwieram drugie.
Bardzo tęsknie za moim partnerem, i moment gdy przekroczę próg domu będzie dla mnie symboliczny, nowe życie , nowy dom , nowe plany, nowe marzenia. Wszystko nowe, :-).

Patrze w przyszłość pełna nadziei z poczuciem spokoju, zupełnie inaczej niż rok temu , teraz towarzyszą mi uczucia których do końca nie umiem opisać, ale są to pozytywne uczucia.
Wiem że prawie nikt mnie nie zna w blogosferze, bo jestem nowiutka:-)  ale chce być aktywna chce przekazać swoje myśli, uczucia i nadzieje.

2015 będzie moim rokiem! Czas dla mnie!  Czas na naukę i samo realizację. :-)

Komentarze

  1. Niech będzie to twój rok! :) Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-). I wzajemnie dużo szczęścia i spełnienia:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.