Styczeń w słowach 2w1 : Po raz pierwszy/ Dla Siebie.

Połączyłam dwa posty w jeden, ponieważ są do siebie bardzo podobne. 
Po raz pierwszy postanowiłam być egoistką:-)  pomyśleć o sobie i zrobić coś tylko dla siebie. Mam rodzinę, małe dziecko i wszystko zawsze dla rodziny, myślałam że poświęcenie czasu dla siebie to nie wypada bo jestem mamą powinnam skupić się na dziecku.
Zrozumiałam że jeśli nie będę dbać o siebie to i moja rodzina nie będzie zadowolona -jak wiadomo nerwy się przenoszą, co to za radość z wiecznie nachmurzonej partnerki/mamy.
Tak wiec po raz pierwszy w tym roku pomyślałam o tym i chce zdobywać dalej wiedzę , czytać ambitne książki które wniosą coś do mojego życia, zacznę dbać bardziej o ciało i urodę - mam na myśli odżywki, olejowanie włosów itp. :-)
Pierwszy krok już poczyniłam i paznokcie pokryły się pięknym czerwonym kolorem :-)  taka mała rzecz a tak cieszy :-)

WSPOMNIENIE: 
Pierwszy kopniak:-)
Gdy byłam w ciąży wiele razy czułam ruchy dziecka ale prawdziwy kopniak był tylko raz.
Gdy odpoczywałam poczułam ruch płożyłam dłoń partnera na brzuchu( pierwszy raz udało się że był obecny), śmiałam się że  Natalka wyczuła że to tatuś bo kopnęła tak mocno że brzuch za falował :-) . Uwierzcie na słowo ,to niesamowite uczucie:-) .


Dla Siebie, co takiego robię tylko i wyłącznie dla siebie?? 
Na pewno czytanie książek, uwielbiam czytać, zbieram kolekcje ksiazek, chce mieć własną bilioteczke, pokój tylko z ksążkami o różnej tematyce :)
Drugą rzeczą jest pisanie bloga, to miejsce w którym ujawniam swoje myśli, uczucia, to coś tylko mojego, pisze bo chce pisać, oczywiście cieszy mnie coraz większa liczba wyswietlen,ale pisze glownie dla tego ze chce cos przekazc, swoje mysli, doświadczenia, podzielić się pozytywnymi zmianami w moim życiu.
mam nadzieje ze kiedyś uda mi się komuś pomoc w zmianie, ze może kogoś do czegoś pozytywnego zmobilizuje :)

Komentarze

  1. Uwielbiam czytać i to zdecydowanie podobnie jak u ciebie chwila dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.