wtorek, 20 stycznia 2015

Szukaj a znajdziesz :-)

Hej :-)
Szukałam i znalazłam , mam na myśli poszukiwania sposobu na prowadzenie swojego kalendarza-organizatora, planu diet i ćwiczeń. Tak udało mi się to ogarnąć na takim poziomie iż mogę stwierdzić że jestem w pełni zadowolona:-)

W kalendarzu mogę zapisać swoje myśli oraz treningi, plany na dany miesiąc oraz aktualne wymiary:-)
Drugi magiczny kajecik to moje tygodniowe menu, dzięki rozpisce wiem co kiedy zjem , mam konkretną listę zakupów i nie wkładam do koszyka gotowców, cukierków itp. Kalorii nie liczę dokładnie- jeszcze do tego nie dorosłam:-) . Potrzebuje dnia odpoczynku i Niedziela jest dniem kiedy pozwalam sobie na "oszukany posiłek" jest nim obiad mojej babci, jak wiadomo babcie nie koniecznie trzymają się fit produktów ;-)  . Niektórzy pozwalają sobie na zestawy z Mc'Donalds lub KFC mnie to nie ciągnie więc nie mam problemu.

Aktywność fizyczna , zaczynałam po ciąży( która zakończyła się cesarskim cięciem, blizna utrudniała ruch więc nie było łatwo) z Ewą Chodakowską, długo ją maglowałam :-)  następnie pojawiła się Mel B. , Jillian Michaels, Fitness Blender , ZuzkaLight ,trening siłowy a nawet program Insanity. W przeciągu dwóch lat wiele razy zmieniałam nastawienie, przestawałam ćwiczyć , rezygnowałam z diety. Jednak teraz wiem że to co mi się podoba to trening siłowy, ponieważ nie mam sprzętu przy sobie muszę zadowolić się innymi programami. Tak więc znów szukanie co by tu ćwiczyć:-)  szczerze najbardziej odpowiada mi Fitness Blender oraz ZuzkaLight. Skupiam się na nich dają mi satysfakcję w trakcie i po ćwiczeniach, czasami dodaje coś na mięśnie brzucha z Blogilates ale to bardzo rzadko. Musze poświęcić na mięśnie brzucha więcej czasu tak jak i na rozciąganie :-), ale wszystko powoli w swoim czasie.
Podobał mi się równierz program Insanity , niestety za długi jak dla mnie, jednak nic straconego :-)  Focus T25 jest podobno równie fajny. Dziś zrobiłam pierwszy dzień z programu Alfa ale o tym w innym poście. Nie wiem czy będę się na nim skupiać ale jest to miła odmiana od Zuzki i FB.

Jak widzisz wiele testowania i szukania , jedno się nudzi inne za spokojne, jeszcze inne za długie, nic straconego. W Internecie jest mega duża ilość programów treningowych, na pewno znajdziesz coś dla siebie . musisz próbować i testować inaczej nie dowiesz się co Ci odpowiada:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz