wtorek, 24 lutego 2015

Dieta oczyszczająca fotomenu.

Witaj,
Dziś fotomenu z jednodniowej diety oczyszczającej owocowo-warzywnej, podjęłam wyzwanie razem z Agnes. Tak więc krótko i na temat:-)  czuję się super lekko a jednocześnie najedzona, wybór przepisów jest naprawdę ogromny, jeśli chcesz możesz zrobić proste dania które znasz lub skorzystać z diety wegańskiej, bogato , kolorowo, zdrowo i pysznie.
Narazie był to jeden dzień jednak skuszę się na dłuższy czas , ale muszę przemyśleć zaplanować ( planuje ponieważ muszę dostosować pod moją Natale , chce jeść to co mama :-D  )

Do rzeczy kilka fotek:-)
                                                                                     ŚNIADANIE: 


Pasta z awokado i papryki, dodatkowo kilka marynowanych grzybków domowych(bez cukru i chemii )









II ŚNIADANIE: 

Mus bananowo-gruszkowo-jabłkowy, dla ozdoby posypka z rodzynek, płatków migdałowych i wiórków kokosowych ( posypkę zjadła moja niunia)






OBIAD: 


Warzywa na patelnie po grecku ( kupione w biedronce :) )







PODWIECZOREK:


Pomidory po sycylijsku + sok marchewkowy ( świerzo wyciskany)













KOLACJA:


Sałatka ( lodowa, pomidor, ogórek, oliwki, przyprawy)









Jedzenie pyszne, proste, kolorowe.

SMACZNEGO

7 komentarzy:

  1. Super <3 Świetne jedzenie!!
    Opisze Ci co ja miałam, bo zdjęć nie mam :( karta sd mi padła- niby są tak jakieś zdjęcia- ale są zablokowane...
    Śniadanie: miska owoców,
    Lunch: sałatka z pomidorem, oliwkami i szejk ze szpinaku, soku z grapefruita i kiwi,
    Obiad: warzywa z patelni,
    Kolacja: zupa pomidorowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie :-) jedyne co to szejk ze szpinaku jakos mi nie chce przejsc przez gardło , moj blender nie miksuje na miazge zostawia male kawalki szpinaku i przez to nie moge go przelknac:-) ale pracuje nad tym:-)

      Usuń
  2. Ja czekam do lata aby zrobić takie oczyszczanie https://www.youtube.com/watch?v=Pz2WgU9kc7k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj żeby wszystko przeczytać na temat danej diety, czy napewno jest zdrowa, czy pomoze a nie zaszkodzi, jesli na cos chorujesz skontaktuj sie z lekarzem lub dietetykiem, . pamietaj zdrowie przede wszystkim:-)

      Usuń
    2. Ja nie stosuję żadnej diety. Po prostu zjadam więcej warzyw, owoców i staram się jeść wszystkiego po trochu. A z tym oczyszczaniem to tylko spróbuję. Chcę zobaczyć czy wytrzymam. Co do zdrowia to jeśli jem wszystkiego po trochu to chyba nic mi nie zaszkodzi. Wcześniej obżerałam się aż do bólu brzucha i wpychałam w siebie tony słodyczy.To dopiero nie było zdrowe

      Usuń
    3. Kupne słodycze pewnie ze są niezdrowe. A oczyszczanie nie powinno szkodzić tylko pomagać wiec musisz uważać i obserwować organizm,
      Co do tego ze jesz wszystkiego po trochu to nie umiem powiedziec czy Ci nic nie zaszkodzi, bo np ja nie moge jesc niektorych rzeczy ale o tym bedzie konkretny wpis:-)
      Jak obserwujesz swój organizm i widzisz ze jest wszystko oki to fajnie:-)

      Usuń
  3. Fajnie, że przykładasz taką wagę do tego, by oczyszczanie pomagało i nie wyrządzało nam krzywdy, bo niektórzy zdają się pomijać taką możliwość

    OdpowiedzUsuń