Makaron z kurczakiem i szpinakiem

Prosty i pyszny przepis:-)
Składniki:
Pół piersi kurczaka
Garść makaronu ( ja używam pióra pełne ziarno) najlepiej wcześniej ugotowanego
Garść szpinaku
Przecier pomidorowy
Przyprawy
Porcie zmieniaj  w zależności od tego dla ilu osób chcesz przygotować danie:-)
Przygotowanie:
Pierś kroimy w kostkę, doprawiamy ulubionymi przyprawami ( ja użyłam oregano, bazylia, szczypta chili, szczypta soli ), podsmażamy na oliwie, gdy mięso się usmaży dodajemy posiekany szpinak i dusimy aż zmięknie. Na końcu dodajemy przecier ja daje około dwóch -trzech łyżek tak aby mięso mi w tym nie pławo.
Dusze razem jeszcze kilka minut dorzucam makaron -wcześniej ugotowany, mieszam i gotowe :-)

Smacznego 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.