Nie daje się zaszufladkować.

Hej,
Często jest tak ze obcy widza Cię i starają się od razu przypiąć łatke.
Wiem sama jak to jest, widzą mnie w glanach, z moim partnerem( długowłosym przystojniakiem który też chodzi w glanach i bluzach z napisem np CRADLE OF FILTH ) , więc co od razu ze źli , jakieś pogranicza zwiazane z satanizmem albo nie wiadomo co.
Totalna bzdura! 
Nosimy glany bo je lubimy, sluchamy metalu bo lubimy, jesteśmy normalnymi ludźmi, rodzicami którzy ponad wszystko w życiu kochają swoje małe słoneczko.
Mamy swoje wartości którymi się kierujemy w życi, a to jak ludzie nas chcą widzieć to inna rzecz. Osobiście nie daje się zaszufladkować dlatego ze czasmi lubie zalożyc moje kozaczki z maly obcasikiem-prawie niewidocznym:-) , i miec delikatny makijaz prawdziwie kobiecy, a czasami glany. Lubie też posłuchać greckiej muzyki- naprawdę uwielbiam ją, uwielbiam ten język, i ten kraj:-)
Znam takich którzy słuchają tylko metalu i nie uznają innej muzyki :-), jednak nie ja, o nie kochani :-) .
Jestem jaka jestem, nie będę się nikomu podlizywać, spełniać jakieś wymyślne normy itp. Ja to ja i już, kocham i jestem kochana to się dla mnie liczy:-) 

A oto jakie pantofelki lubie najbardziej:-)  

Komentarze

  1. Glany ciężka spawa :D bardzo dużo kontrowersji wzbudzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to prawda, ale wiesz ja mam to głęboko zakopane gdzieś :-D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.