środa, 18 lutego 2015

Nie rezygnuje ze wszystkiego.

Hejka:-)
W świecie odchudzających się- czyli w moim:-) , panuje moda na diety, rewolucje itp., jednak nie tędy droga. Sama się o tym przekonałam.
Aby schudnąć zdrowo i na stałe, trzeba zmienić styl odżywiania , styl życia, podejście do siebie i swojego ciała. Moim skromnym zdaniem rewolucje nie są dobre-przy najmniej dla większości osób z którymi się zetknęłam nie skończyły się dobrze , dlaczego? A no dlatego że organizm się męczy, tak jak psychika.
Nagle odstawiasz wszystko, to szok , odmawiasz sobie wszystkiego, i w głowie powstaje myśl że się męczysz, że to nie fair bo tego nie wolno tamtego też.
Dla mnie są pewne potrawy, rzeczy z których nie zrezygnuje np. w trakcie jedzenia już nie pije ale zaraz po uwielbiam napić się gorącej herbaty ( podobno nie powinno się pić do godziny po jedzeniu nie wiem ile w tym prawdy i serio nie zagłębiam się w to) , pije bo lubię. Kolejna rzecz, kanapki z opiekacza, chleb pełnoziarnisty + ser żółty + pomidor pyszneeee: -).
 Małe sprawy ale dla mnie wiele znaczą, może kiedyś zmienię to ale na obecnym etapie nie myślę o tym.
Nie rezygnuj ze wszystkiego, przy najmniej nie od razu. Zamieniaj, kombinuj ale nie rezygnuj:-) 

2 komentarze:

  1. Ja nie jestem zwolenniczką diet odchudzających. Jak ktoś naprawdę chce schudnąć to powinien zmienić styl życia. Zacząć się zdrowo odżywiać i oczywiście zwiększyć aktywność fizyczną. Też sobie pozwalam na małe grzechy, raz- dwa w tygodniu :) Co do herbaty... masz rację, pij ją po posiłku. Zwłaszcza zieloną. Pomaga ona w trawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie też wdrażam w życie dietę na całe życie, czyli zmianę zachowań, nawyków, sposobu żywienia. Zapraszam na mojego bloga. Możemy się nawzajem wspierać.

    OdpowiedzUsuń