niedziela, 8 lutego 2015

Ziaja multimodeling.

Szukam, testuje i opisuje bo to lubię:-) Dziś marka Ziaja , ma bogaty wybór kosmetyków. Kupiłam kilka i jestem zadowolona,moja Natalka używa płynu i balsamu dla maluszków i jest super:-)
Jednak nie o tym dziś chciałam pisać, jakiś czas temu kupiłam multimodeling bo chcę choć trochę pomóc swojej skórze w regeneracji i ujędrnieniu.
Fakty:
forskolina z pokrzywy - wyszczuplanie
Stymuluje spalanie lipidów i zapobiega aglomeracji adipocytów – komórek tłuszczowych. Zmniejsza cellulit, poprawia mikrorzeźbę skóry i ciała.
kofeina/teofilina/teobromina - antycellulit
Trzy wysoce skuteczne substancje czynne zamknięte w aktywnych glikozaminoglikanach. Przyspieszając proces lipolizy usuwają złogi tłuszczu. Ze względu na efekt drenażu działają wyszczuplająco i detoksykująco. Poprawiają mikrokrążenie i zmniejszają opuchliznę. Glikozaminoglikany nawilżają skórę, zwiększają jej sprężystość i elastyczność.
karnityna, koenzym A - detox
Kontrolują metabolizm lipidów, ułatwiają usuwanie toksyn oraz zapobiegają powstawaniu obrzęków.
troxerutyna – na obrzęki i rozszerzone naczynka
Bioflawonoid, pochodna rutyny. Zmniejsza przepuszczalność oraz poprawia elastyczność drobnych naczyń krwionośnych. Neutralizuje wolne rodniki, działa przeciw zapalnie oraz przeciwobrzękowo.
hydroxyprolina – ujędrnianie
Stymuluje syntezę kolagenu i elastyny, zwiększa spoistość tkanki łącznej. Intensywnie rozjaśnia oraz wyraźnie zmniejsza rozstępy.

Moja opinia:
Jest lekki , ma przyjemny zapach, tuż po nałożeniu daje uczucie komfortu i odprężenia. Jednak skóra po kilku godzinach była sucha, nie mile uczucie zwłaszcza zimą pod sterta ciuchów :-\  . Sądzę że latem będzie bardzo fajny, jednak teraz sobie go odpuszczam.

1 komentarz:

  1. W ogóle Ziaja teraz ma wielki wybór kosmetyków i ja na prawdę lubię! Jaś ma ziaję, ja też

    OdpowiedzUsuń