Moje inspiracje cz 1

Zamierzałam już wcześniej zacząć tą serię, ale jakoś nie umiałam się zebrać. Dziś sylwetka Natalii z FITLOVIN.PL

Natalia jest mama, kobieta pracującą, zajmuje się domem, ćwiczy, realizuje swoje plany. Otworzyła sklep internetowy, zdobyła uprawnienia instruktora i dalej działa :-) Udowadnia że można ćwiczyć w domu i zrobić świetną formę a bycie mamą w niczym nie przeszkadza.

Jest wzorem organizacji oraz potwierdzeniem ze marzenia się SPEŁNIA:-) .
Nie odmawia pomocy, prywatnie jest ze mną od początku mojej drogi, wspiera mnie i pomaga-gdyby nie ona pewnie bym się dawno poddała:-)  jestem za to wdzięczna o czym nie raz jej wspominałam :-)
Na blogu podaje pyszne i proste przepisy, na kanale yt znajdziecie filmiki z podpowiedziami oraz treningi- są fajne dla każdego. 

Natalia robi to co kocha a czytelnicy kochają ją:-) Cóż tu dużo pisać jest super:-) 

post wyszdł o wiele dłuższy ale skróciłam go , mało kto dotrwał by do końca a nie o to chodzi by zanudzać :) zdjęcia ze strony pobrane za zgodą Natalii 
:*

Komentarze

  1. W internecie każdy jest taki idealny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jest. Chyba nie czytasz anonimie mojego bloga, skoro twierdzisz, że jestem bądź robię z siebie ideał :)

      Usuń
    2. Anonimi nikt tu z nikogo nie robi ideału. Ale można się wiele nauczyć od innych

      Usuń
  2. Marta :) Dziękuję Ci ogromnie za moc ciepłych słów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wzoru organizacji mi hoho, daleeeko! ;)

      Usuń
    2. :-) może i brakuje ale nieźle sobie radzisz:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.