niedziela, 12 kwietnia 2015

Kwiecień w słowach: Doceniam

Witaj, dziś wpis na który naszło mnie nagle-coś jakby wena:-) 
Będzie dosłownie bez żadnych przenośni:-)
Więc tak, doceniam  mojego partnera za to co dla mnie robi, za to że jest i mnie kocha, widzę że to się stara , okazuje miłość i szacunek. Wiem że znaleźć swoja druga połówkę nie jest łatwo-ja ją znalazłam:-)  

Zaczęłam doceniać siebie, jestem jaka jestem i nigdy nie będę jak Chodakowska, Szostak, Emily Sky czy Zuzka, po prostu nie będę i już. Mam swoje zalety i wady, zaczęłam dbać o siebie, zawsze myślałam a bo to trzeba do kosmetyczki a to do fryzjera bo sama to nie umiem a to to, a to tamto-stek bzdur!
Sama też mogę i dzięki temu zaczęłam doceniać siebie i swoje możliwości , można i warto próbować upadasz i wstajesz silniejsza. We wszystkim próbuje inza każdym razem jest lepiej.
Jest tak wiele rzeczy które są warte uwagi i docenienia zwykły spacer i chwila radości z moją Natalką, wspólny seans filmowy, staram się pamiętać o tym co mam i co zyskałam.
Mam możliwości i chce je wykorzystać i jestem zadowolona z tego że dojrzałam do tego by widzieć więcej:-)
Mam to co mam a to czego nie mam moge zdobyć , walczyć i cieszę się z każdego małego sukcesu, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz