Kwiecień w słowach- Pasja

Często się zastanawiam jak to jest mieć coś w czym można się odnaleźć, zagłębić, jak to jest mieć pasje ale taka prawdziwą, nie na chwile bo coś modne. Pasje taka która daje autentyczne szczęście.
Przykładem dla mnie jest np Cassey Ho z blogilates widać że kocha to co robi, lub Natalia z fitlovin, takich dziewczyn mogę wymieniać wiele.
Jednak ja nie do końca znalazłam swoją, chciała bym ale jeszcze nie mój czas.
Być może zbytnio wciągnęła mnie rodzina, dom, wychowywanie Natalki, po malutku wychodzę z tego, -pisałam o tym wcześniej że chce znaleźć czas dla siebie i być totalna egoistka, ale tylko na chwilkę:-) gdy odnajdę to czego szukam wszystko będzie miało swój czas:-)
Lubie ćwiczyć , gotować, czytać, być może uda to się to wszystko połączyć. 
Pisane bloga również daje frajdę ale nie jest to jeszcze pasja, często mam pytania 'po co' 'na co' itp. Jestem na początku swojej drogi i na dodatek mam straszny 'bałagan w życiu" jestem raz tu raz tam na szczescie dobiega to już końca i osiąde w jednym miejscu. 
Wtedy wiem i czuje ze odnajdę swoja życiowa pasje 

Komentarze

  1. Chwilowy egoizm to super sprawa, potrzebny on jest każdemu człowiekowi:) Życzę powodzenia w ogarnianiu "bałaganu" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.