czwartek, 13 sierpnia 2015

Rodzaje treningu -CrossFit



CrossFit – program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych uznanych przez specjalistów. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni w życiu realnym

Podstawowa zasada treningu-  osiągnąć sprawność fizyczną  w dziecięciu obszarach fizycznych, do których należą: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność. 
Największe znaczenie ma regularność i intensywność ćwiczeń. Trening powinien trwać min. 3 dni. Każdego dnia przez min. 20 minut należy wykonywać tzw. workout, czyli bardzo intensywne ćwiczenia. Należy do tego doliczyć rozgrzewkę i rozciągaj anie po treningu. Ćwiczenia wykonuje się w obwodach, czyli jedno pod drugim z minimalnymi przerwami między nimi. Należy pamiętając o zasadzie, że po ciężkim ćwiczeniu powinno nastąpić lżejsze (nie można cały czas obciążać tych samych partii mięśni).
Ogólnie rzecz ujmując jest to trening mieszany, który nigdy się nie nudzi gdyż na każdej sesji możesz wykonywać inne ćwiczenia. Jeśli jesteś ciekawy po więcej info i ciekawości zajrzyj na stronę.
Oficjalna strona
http://www.crossfit.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz