poniedziałek, 7 września 2015

Trenng z Natalia

Witajcie,
Mija drugi tydzień treningów z Natali z Fitlovin.pl. Ogólnie rzecz ujmując dostaje rozpiskę z treningami, opis techniki, linki i wszelkie niezbędne informacje, są to treningi z obciążeiem.
Mimo iż minęło dopiero dwa tygodnie już mogę się co nieco wypowiedzieć.
●Wiec tak, treningi są ciężkie nie zależnie od poziomu poczujesze że dostajesz w kość i angażujesz w trakcie mięśnie o których zapomniałeś że je masz ;) 
Trening nie jest jakiś strasznie długi, razem z rozgrzewka i rozciąganiem zajmuje około 40 minut- oczywiście zależy też jakie tempo sobie narzucisz, jednak przy ćwiczeniach z obciążeniem nie chodzi  o szybkość tylko o technikę.
●Czy coś juz zauważyłam? 
Tak, widzę poprawe w postawie nie garbie się, oczywiście zakwasy też były, i poświęcam więcej czasu na rozciąganie co oczywiście jest tylko na plus dla mnie :).
●Do treningów  trzeba pilnować zdrowdej diety, ja mam rozpisana przez Natalie. Przepisy proste, szybkie i smaczne. Ja do tej pory nie trzymałam jej w 100% bo nie łatwo jest nagle zmienić żywienie ale staram się i z dna na dzień jest lepiej. Oczywiście były ''grzechy'' ale juz się poprawiłam. Jem mniej , nie jem słodyczy, gotowców, chipsów itp. Nie czuje takiej potrzeby.
Generalnie po tych dwóch tygodniach czuje się lepiej, lżej, nie garbie się, nie wydaje kasy na ''zachcianki jedzeniowe'', i jestem silniejsza w walce ze swoimi słabościami
Na razie się jeszcze nie mierze, osobiście wole to robić raz w miesiącu bo dawniej robiłam to co tydzień i dostawałam paranoi, że rylio centymetr mniej , albo kilo mnie. Przecież wszystko zależy od poziomu wody w organizmie w trakcie cyklu -to u kobiet ; ).
Zobaczymy co będzie dalej :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz