Pierwszy raz na siłowni

Witaj :).
Dziś chce się podzielić moimi wrażeniami z pierwszej wizyty na siłowni.
Mam to szczęście że mój bliski znajomy jest trenerem personalnym więc ta wizyta była spokojna.
Spokojna pod względem technicznym, pokazał mi jak pracuje każda maszyna, jaki ruch wykonywać i jaka zachować postawę.
Ogólne wrażenia są pozytywne, to było spontaniczne wyjście ale bardzo udane. Klub to zupelnie co innego niż ćwiczenia w domu, inna atmosfera, muzyka , skupienie, tam gdzie ja byłam nikt na ciebie nie patrzy każdy zajety sobą.
Na pewno chce tam wrócić i trenować na siłowni, a z trenerem śmieje się ze domowe treningi już mi nie wystarczą.
Polecam każdemu spróbować i nie zrażać się bo pamietaj nikt nie urodził sie olfa i omega.
Każdy się uczy.

Buziaki ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nic na siłę

Gorzka czekolada

Etap pierwszy.