Posty

Wyświetlanie postów z sierpnia 13, 2015

Rodzaje treningu -CrossFit

Obraz
CrossFit – program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych uznanych przez specjalistów. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni w życiu realnym
Podstawowa zasada treningu-  osiągnąć sprawność fizyczną  w dziecięciu obszarach fizycznych, do których należą: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność.  Największe znaczenie ma regularność i intensywność ćwiczeń. Trening powinien trwać min. 3 dni. Każdego dnia przez min. 20 minut należy wykonywać tzw. workout, czyli bardzo intensywne ćwiczenia. Należy do tego doliczyć rozgrzewkę i rozciągaj anie po treningu. Ćwiczenia wykonuje się w obwodach, czyli jedno pod drugim z minimalnymi przerwami między nimi. Należy pamiętając o zasadzie, że po ciężkim ćwiczeniu powinno nastąpić lżejsze (nie można cały czas obciążać tych samych partii mięśni).
Ogólnie rzecz ujmuj…