środa, 11 stycznia 2017

Etap pierwszy.

Hej.
Moim zdaniem każde większe działanie i plany warto podzielić na etapy.  Tak też zrobiłam ze swoim planem odchudzania i innymi postanowieniami noworocznymi -tak poczyniłam takie jak większość ;) .
Więc etap pierwszy to odstawienie słodkich napojów gazowanych i kupnych soków oraz ukończenie programu ZuzkiLight o którym już wspominałam wcześniej.
Chcę również wprowadzać regularne posiłki oraz przestać podjąć pomiędzy nimi.
 Małymi krokami chce osiągnąć coś większego , jeszcze nie mam sprecyzowanych celów w 100% ponieważ wiem że będą one się zmieniały wraz ze mną. Główne cele to poprawa kondycji, figury oraz elastyczności czyli rozciąganie- teraz przypominam kłodę czyli poziom zero ;) .
Chcę również zmienić swoje życie i siebie wewnątrz a nie tylko wygląd.  Niestety mam tendencje do słomianego zapału , więc muszę mocno pracować i starać się aby tym razem było inaczej.
Trzymaj za mnie kciuki ;) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz